Nursahmetyusufaras00
bemim kızım 10 d uyudu, 2den sonra nerdeyse saat başı uyandı. Emdi bir kaçında, bir kaçında kucak istedi, bir kaçında sallanmak🥺 eşim yanında değil, ailemle kalıyorum. Gündüz sağılsınlar çok ilgilenirler ama yine de uyuyamama bırakıp… yaklaşık bir haftadır böyle, ben nerelere gidem😌