Bu normal mi sizce. Üst kısım çiş alt kısım popoya denk geliyor. Gaz çıkardığı için mi öyle yoksa bi sorun mu vardır. Kusura bakmayın acemi anneyim ilk bebeğim tek bakıyorum o yüzden hemen doktora sormaya çekindim buraya soruyorum. Doktora git derseniz gideceğim bugün
