MervosP insanda böyle bir şartlanma oluyor maalesef ama bu gerçekçi değil. Ben de hastane çantasına mama koyacaktım neredeyse, sonra dedim lazım olursa alırız nasılsa. Bebeğime sadece 2. ve 3. gününde çok az takviye yaptık, o da toplam max 50 ml. Sütüm tam gelince bıraktık. 6 aylık olmak üzereyiz, tadımlar hariç sadece anne sütü aldı maşallah 🧿