Melek-yavrum niloyaaa Hilerrr omeralismom Rumeysa34 omeralismom ya benim tam tersi ben 15 gün kullandım ve 5. Gün kanamam başladı sürekli devam etti 1 aydir içmiyorum ama hala kanamam var hiç kesilmesi benimkisi mi anormal acaba neden olabilir ki
omeralismom Rumeysa34 ben sadece bu ay kullandım düzensiz kullanıyordum oğlum rahatsızdı biraz. Bıraktım Bugün 6. Gün hala adet olmadım🙁 sancı var ama ne leke var ne kanama
Hilerrr Kızlar ben 6 aydın kullanıyorum ama saati saatine iki üç gündür kahverengi lekem geliyor sürekli değil gelip duruyor neden ki
Melek-yavrum omeralismom ya gerçekten mi yan etkisi mi bu ilacın yanı peki doktora gittiğinde nasıl bir yol izledi doktor ne yaptı ilaç falan mi kullanmam gerekiyor simdi tekrardan kanamanın durması icin