Benim kızım da 9 buçuk aylık 1 haftadır oda öyle ya kafayı yemek üzereyim mamasını kendi iciyir ama hava yutuyor oda karin ağrısı mi yapıyor ki ama eskiden de kendi icer biberon bitince atar uyurdu ama şimdi öyle mi sallanmayan bebe sallanmaya oda dan çıktığım an ağlamaya nasil olavak böyle ya