Mom93 kızum 14 aylık, atak dönemine girdi çıktı yenile . Geceleri kendi uyuma becerisi kazandı bu atakta. Önceden sallayarak uyutuyorduk.
şimdi odasına yere yorgan serdim. Ben yatıyorum oda geliyor yanıma yatıyor, bende onun sırtını sıvazlıyorum öyle uyuyo. O uyuyuncada kalkıp odasının kapısını kapatıp krndi odama geliyorum.
biraz daha bu duruma alışınca montesori yatak alöayı düşünüyorum hem geniş bende yatarım yanına. Belki böyle bi yere bişey koyup yanına yatıp geri kendş yatağına geçmeyi deneyebilirsin