Merhaba 2 aylık bebegim var ilk başlarda gogsum sertleşir sütler akardı ama bu son iki haftadır yok denecek kadar az daha demin 4 saat olmuştu emzirmeyeli göğüslerim süt dolmuştur diye sevindim ama çok az gobi vardı bebeğim emdi yumuşak oldu yine sizce sutum mu kesiliyor ne oluyor lütfen bilen yardim etsin çok stresleniyorum o kadar süt yapan yiyecekler yiyorum akşama kadar nerdeyse 5 litre su içiyorum yinede yok ne yapcam yardim edin lutfen