Dilara412 canım iki buçuk değil maksimum 2 saat beklemelisin ki çok küçük bence 2 saat bile bekleme ne kadar çok emerse şu an o kadar iyi sen 1 - 1 buçuk saatte emzir sık sık az az hem sütünde çoğalır zaten büyüdükçe bir düzene oturacak 3 ayına kadar beklemelisin o zaman gece uykuları daha uzun olacak kendi acıkınca uyanacak zaten senin uyandırmana gerek kalmayacak ama şu an çok erken muhakkak geceleri 2 saatte bir emzir