ozlmksknn Kızlar 15 aylık bebeğim sezeryan doğum yaptım. Estetik dikiş atılmış fakat dikiş yerim hala boydan boya kabarık, hafif şiş, pembe renkli. Normal midir acaba bir bilgisi olan var mı ?
sevimeyuboglu61 ozlmksknn o siizn kendi vücudunyzun gösterdiğini reaksiyonla alakalı durum. Kimisindr öyle olmuyor.. Benimde kabarık ve şiş. 2. Bebeğime hamileyim önümüzde ki hafta bir plastik cerrahı ile konusacağım bu konu ile ilgili tam bilggi almak için size de yazarım
Minikannesi00 sevimeyuboglu61 krem var canım bunun için ,doktorum yazdı bazılarının doktoru yazıyor bazıları hiç önemsemiyor . Benimki 2. Hafta yara yerinde iz kalmasın dye krem önerdi bir buçuk aydır kullanıyorum
Minikannesi00 ozlmksknn krem kullanmadınız mı acaba ? O dediğiniz şişliğin ismi keloid , doktorunuz yarada iz kalmaması için ve bu oluşumlar için krem verebilirdi . Ben 2. Haftamdan beri kullanıyorum şişlik yok var olanlarda gitti ,ince bi çizgi görünümü var
ozlmksknn Minikannesi00 krem verdi doktorum aldım da aslında ama düzenli olarak kullanmadım kullanayım artık o zaman
Minikannesi00 sevimeyuboglu61 bende işe yaradı 2. Hafta başladm kullanmaya ,hala devam ediyorum herkeste farklı demekki canım
Seyrif ozlmksknn Bence bir doktora görünün derim başlarda şişlik normal ama bilmiyorum 15 ay sonra normal mi