Kızım 9 aylık ve enfeksiyonu var ateşi düşmediği için doktor antibiyotik iğne yazdı sorum su kızım son iğneyi akşam 9 da oldu normalde 12 saate bir yapılıyor eşim işe gidiyor sAbah 7 de yaptıralım diyor bir sıkıntı olur mu ? 10 saat sonra yapılmasında orada hemşireye sordum olmaz dedi ama yine de güvenemedim.