Berydnz Kızım 3. 30 saat önce sütünü içip uyudu acaba süt verip bende uyusm mı yoksa uyanmasını mı beklesem bi türlü emin olamıyorum şu gece beslenmesine kimisi 3 saati geçmesn diyo kimisi gece uyandırma kendi uyanır diyo bazı geceler 7 8 saat sonra uyanıp açıkıyor napsam ya
Nazlimom Berydnz benim bebeğim de 2 ay 21 günlük akşam 9.30 da uyudu şu saat oldu baktım uyanmiyo kaldırdım emziriyorum şuan 6 buçuk saat uyudu çok şaşırdım normalde böyle yapmazdi
Nesli0504 Berydnz bebeğiniz ne kadarlık? ben 2-5 ayından sonra gece hiç uyandırmadın kendi acıkınca uyandı hep önce 5 saati buluyordu uykusu şu an 4 ay 12 günlük 7-8 saati buluyor aralıksız doktora danıştığımda ilk başta aç mı kakıyor acaba falan diyordum kendi kendime vicdan yapıp 😄 4-5 saat normal kafana takma bu kadar o acıkınca zaten uyanıyormuş demişti ki gece uykusunu bölmek doğru değilmiş
zlshira Berydnz uyandırma canım kendi acıkınca uyanır zaten doktorum öyle söyledi ve bi rutin oluşturacak zamanla elleme uyusun
Zgk Berydnz ben uyandirmiyordum ebe hemsiremde o kadar ac birakma diyordu 3-4 saat en fazla diye ama bir sorun yasamadik sukur ve fark ettim ki en fazla o zamanlarmis gece uykusu 6 saat simdi uyumuyor o kadar malesef kii
Berydnz zlshira karnını iyice doyurup uyutuyorm dün mesala 2de uyudu 7.30 felandı uyandı uzun bi süre aç kaldı vicdan azabı duyuyorm normal mi bilmiyorum
zlshira benim bebeğim 2.ay 2 gunluk geceleri rutinimiz oluştu şimdiden 11 1 3 5 bazen, blok uyku yapıyor 4 saat uyuyor hiç ellemiyorum bende dinlenmiş oluyorum ikimizede iyi geliyor
zlshira Berydnz öyle düşün me bu sorunun cevabını da sormuştum doktora o emzirmende sütün belki fazla yağlıdır mutlusundur stressiz emzirmişindir ve o onunla mutlulukla doymuş uyumuştur dedi bana :) sen mutluysan bebekte mutlu canım stres yapma ben cok yaptım kurdeşen bile döktüm ama olan bebişlerimize ve bize oluyor zaten yatış şeklinden senı emdikten sonraki ruh halinden anlarsın bazı şeylerin yolunda olduğunu
Berydnz zlshira her doktor da bir konuşmuyor biri diyo uyandrma biri diyo 3 ayı geçmesn biri diyo 75 cc yeter biri diyo 125 ver kafam da deli sorular
zlshira Berydnz cc yazınca öyle sandım o yüzden benım doktorum kesinlikle biberon kullanma dedi orda içtiğiyle gelenle seni emdiği aynı değil diyor ama ben cok yorgun olduğum gecelerde dr browns biberonuyla veriyorum şunan gazlıyız çünkü 😃 120 cc içiyor tek seferde ama sonra memeyi gene teklif ediyorum bakıyorum emzik gibi kullanıyor gazı çıkarıp doğru uykuya 😃😃
Fatmafehmi Berydnz benim bebeğimde meme tutmuyordu emzik verdim sonra tutmaya başladı denedinmi emziği
Berydnz zlshira denemediğin şey kalmadı ebe bile tuttm yapmıyor hanım efendi tembel istiyor ki direk biberonla ağzına düşssn 1 bck ay sarılık tı o yüzden memeye tutturmk zor oldu
Anita 3 ayligi gectigi zaman uyandirmayin artik kendisi kalkar 6 saat acikmadan uyuyabilirler bende uyandirmadim kendisi saat gibi aciktiginda uyaniyordu
Berydnz Nesli0504 2 ay 8 günlük benim kafama takılan kızım uykuyu seviyor genellikle 7. 8. Saatte uyanır bazen de 6. Satte o yüzdn aç kalıor diorm kendi kendime