Merhaba anneler💁 Acaba benim gibi olan var mı çok merak ediyorum.
Doğum yaptıktan sonraki ilk 20 gün sağ göğsümden inanılmaz güzel süt geliyordu, güzel doluyordu. Şimdi bebeğim tam 2 aylık ve durum tam tersine döndü. Sol göğsüm doluyor, sağ taraf kesilmek üzere😰 Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Bebeğim sağ göğsüme gelince çığlığı basıyor, günde 2 defa sağı almıyor bile. Ne yapmam lazım, sağ göğsümü sağsam çoğalır mı🙄