incitanemmm herkesin gögsünden süt akaçak diye bişi yok bu tamamen gögüs damarlarıyla alakalıymış sızdğrmıyor demek sizinkiler kaslarla alakalı ☺️ Bebek bayada almış ztn. Benim gögüslerim geç terbiye oldu şuan yumuşaçık ama çoçuk doyuyor süt yok kesin aç kalacak diyorum ama bakıyorum emiyo kendi birekıyo memeyi doyuyor benimki büyük olduğu için doyduğunu anlıyor sizinki henüz anlamaz emer sürikli doymuyor sanmayın ☺️