Merhaba🙋🏻♀️
Oğlum 14 aylık oldu bugün , 36 haftalık ve 2185 gram 41 cm olarak dünyaya geldi. Ancak 9. Aydan beri kilo alımı yok. Az değil hiç yok. 9 aylıkken 7 kiloydu hala 7 kilo. Boy uzamasında bir sorun yok az yiyor ,çok emiyor . Ve aşırı hareketli hiç yerinde durmuyor. Doktor 13 aylıkken gittiğimde yarım kilo fazlası bile var sen bunu kafana takıyorsun demişti. Sizce endişe edip gelişim geriliği için muayene ettirmeli miyim? Kafamda deli sorular.