Kızlar merhaba oğlum var 9 aylık adetim gecikti 10* gün hep dedim doğum sonrası düzensiz oluyor ondandır bugün bir kurt düştü içime test yaptım çift çizgi ikinci testi yaptım oda çift çizgi biz hep korunduk eşimde varikosel vardı ilk çocuğumuz çok geç oldu içimde tarifsiz bir korku var yanılma payı olabilir mi yarın kan testi yaptırcam ama olabilir mi nolur bişey söyleyin