gulbalaman Kızlar zayıflamak istiyorum aslında kilolu değilim doğumdan sonra gobegim kaldı normal doğum yapmama rağmen. Iki doğum yaptım iki si de normal old ilk bebegimi kaybettim erken doğum oldu.Çok şükür bu bebegumde 3 aylık 19 günlük sadece emziriyorim.Sizce nasıl gider bu göbek
Sumeyyeabic mrymgkce Ben korse kulanmadim ya normal doğum yaptim sarkma oldu ya eşimde cok yiuorsun faln diyo zatn yaz da geliyor 😏
gulbalaman Sumeyyeabic aynen benim ki de şakayla karışık bazen söylüyor ama insanın da zoruna gidiyor
Elifsuyum Yaza inşallah gider bende normal Doğum yaptım kafaya çok takıyorum inşallah gider mekik çekmeye bile üşeniyorum 😀 yürüyüşü seviyorum ama evden çıkamıyorz
Sumeyyeabic gulbalaman aynn ya sakayla karışık dese bile zoruna gid3r tabi az yesem sütüm azalir buseferde basta hic yoktu sütüm zatn