Merhaba, bebeğim 13 aylık. Yeni emeklemeye başladı. Ama çok zorlanıyor, kolları çok güçsüz ve cesaretsiz. 3 hafta önce doktora götürdüğümüzde yürüteç almamı söyledi onunla adım atıyor ama normalde ayakta duramıyor. Bi yere tutunup tek başına kalkamıyor. Dr 2 ay izleyelim dedi ama ben daha küçük olup fıldır fıldır hareket eden, emekleyen, oradan oraya atlayan bebekleri görünce ister istemez kafaya takıyorum. Acaba gelişim geriliği veya nörolojik bi sıkıntı mı var. Bebeği geç emekleyen veya yürüyen anneler varsa tecrübelerinizi paylaşır mısınız☺️