Anneler evi taşıdığımız dan dolayı ebemiz değişti 9 ayında kızamık aşısı var özellikle soyle gittgin yere yaptır dedi geçen kayıt olmaya gittik 9. Ayına 2 hafta var böyle böyle asimiz var 9.ayinda dedim eve zorunlu değil kampanya şeklinde geliyor gelirse vururuz büyük ihtimal gelmez diyip geçiştirdi yaptiraniniz veya yaptirmayaniniz var mı zorunlu değil mi bu ben yaptırmak istiyorum gerekirse özel bı hastaneye gidip vurdurucam