Merhabalar güzel anneler 🙋♀️
3 ay 9 günlük oğlum 12 den önce uyumuyor doktor 10 da büyüme hormonu salgılandığını ve bu saatte uyuyor olması gerektiğini söyledi ama uyumuyor maalesef hergün banyo yaptırıp karanlık bir oda da emziriyorum rutin oluşturmak için ama dalıyor yatırıyorum max. yarım saate tekrar uyanıyor 🤦♀️
12 de uyuyunca sabah 6-7 gibi uyanıyor alt değiştirip tekrar uyutuyorum 1-2 saat yine uyuyor sonra 1 saat değişik sesler çıkarıp ayaklarını çırpıyor oyun oynuyor yoruluyor emziriyorum 11 -12 ye kadar tekrar uyuyor
sonra 16:00 - 17:00 ye kadar birkaç kez uyuyor yarım saat uyuyor uyanıyor ve 20:00 ye kadar emerken sürekli dalıyor uyumak istiyor 🤷♀️
doktor 16:00 dan sonra uyutma dedi ama bayılıyor çocuk uykudan napıcağımı şaşırdım akşam 8-9 oluyor uyumuyor bu seferde yarım saat max. 🙁
Siz 3 aylık olan bebeklerinize nasıl bir rutin oluşturdunuz ? Uyku eğitimi için henüz erken diye biliyorum 🙄 ama bu uykuyu gece 12:00 den nasıl akşam 9-10 a çekebilirim bilgili anneler yardımcı olursanız sevinirim 🥰