Koronadan dolayı olan çekinceleri bize bir şey diyemem ama televizyon izlemesi den kat kat iyidir. Aranızdaki bağı içinde çok korkmayın o sizi aramıyor özlemiyle gibiyse sizde rahat olun. Normal de 4yaş çocuğun sosyalleşme dönemiymiş. O yüzden hemen sosyallemiyor diye de korkmayın. Bizim ki de bu aralar çizgi filme sarmıştı. Maşa da diyemiyor maas maas diyordu. Maşa çok yoruldu artık uykusu gelmiş, Bundan sonra izlemiycez dedim. Tam unutmadı ama eskisi kadar da istemiyor. Ne kadar doğru bilmiyorum böyle çözüm ürettik