Edizbeyinannesi Kızlar bebeğim 9 günlük. Yüzünde bu şekilde kızarıklıklar oldu. Normal mi bilmiyorum aynı durumu yaşayan var mı? Sankı minik sivilceler olur ya onun gibi 3 yerde var şuan bu şekilde. https://imgyukle.com/i/xbiYob https://imgyukle.com/i/xbi4yI
Kubss Edizbeyinannesi ortası beyaz kenarları kırmızı değil mi ? Yenidoğan beneklerde oluyor benim bebeğimde de olmuştu endişelenecek bir durum değil kendiğinden geçecektir ☺️
Emir123ali Edizbeyinannesi canım hayırlı olsun sağlıklı sağlıkla büyüt inşallah onlar bi süre sonra kendiliğinden geçiyor 😊😊
Suzandefnegul Edizbeyinannesi canım bu süt alerjisi belirtileri benimde bebeğim 50 günlük ilk 20 gün böyleydi isilik sandık ama doktora götürünce süt alerjisi dedi süt ve süt ürünleri tüketme dedi
Edizbeyinannesi Kubss evet tam tarif ettiğiniz gibi 🤷🏼♀️ yaa içime su serptiniz gerçekten dert ettim öyle düşünüp duruyordum birşey mi oldu alerji mi falan diye çok saolun ❤️
Edizbeyinannesi Emir123ali amin canım benim teşekkür ederim Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🥰🐣 cok teşekkür ederim ben de bi an kötü birşey sandım telaş yapmıştım 🙈
Emir123ali Edizbeyinannesi amin amin cümlemizinkini inşallahh hala yapıyorum en küçük şey görünce yapılıyor allahıma emanet sağlıkları canları inşallahh 🤲😊😊
Edizbeyinannesi Suzandefnegul yaaa peynir yoğurt vs yememem mi gerekiyor 😐 ben de kahvaltı da özellikle yerdim
Kubss Edizbeyinannesi direkt süt alerjisi belirtisi demek biraz yanlış olmuş biz öyle bir problem yaşamadım genel kontrolünde zaten sorarsınız doktorunuza geçmezse gerekli testler yapılıp anlaşılır alerji olup olmadığı ama normal her bebişte olanlardandır diye düşünüyorum
Slhaaa Telaş yapma sakın benim bebeğim 1 aylık şuan alnı komple onlardan dolu. Yeni dogan bebeklerde çok normalmiş havalarda sıcak onun etkisi var hergün yıka bir süre sonra kendiliginden geciyor.
Edizbeyinannesi Emir123ali birde ilk olunca hem tecrübesizlik hem ilk olmanın verdiği toyluk hemen insanı şüpheye düşürüyor🥰🙈 Dediğiniz gibi Rabbime emanetler🥰🤲🏻
Edizbeyinannesi Kubss evet 15. Gün kontrolümüzde kesin sorucam bu durumu doktorumuza 🤷🏼♀️ ben kahvaltı da özellikle süt yoğurt peynir tüketiyordum vitamin protein vs açısından 🤔