Kizim 14 aylik. Cok sukur normal sakin bir cocuk. Kardessiz kalmasin istiyorum evet ama sanki kardesi olsa ona verecegim sevgim vaktim bolunecek ona haksizlik edecekmisim gibi geliyor. Ayrica cok buyuk sorumluluk ve yorgunluk. Annem yardim ediyor yanimda kaliyor. Yine de bazen ek cocuk olarak kalsa mi diyorum. Bazen de uykusuzluga falan alismisken yap bitane daha diyorum. Siz ne dusunuyorsunuz bu konuda? 2 cocuklu anneler hayat nasik geciyor?