LadyMarmalade 4 ay önce sezaryen doğum yaptım dikiş kısmının üstünde yani göbek kısmında hassasiyetim geçmedi dokununca bir tuhaf oluyorum sanki içerden karıncalanıyormuş gibi oluyor hep. Umarım anlatabilmişimdir. Sizde de oldu mu, ne zaman geçiyor?
Ftmnr0203 LadyMarmalade sinirler de kesiliyor doğal olarak o yüzden hissizlik oluyor bildiğim kadarı ile 6 ay oldu aynı hala 🙄
Aygul_emir LadyMarmalade ayni durumdayim bende 5 aylik oglum var ama hala dokununca uyuşukluk var bide bende sırt omurga ağrısı oluyo sizdede oluyomu
Prematureannesii LadyMarmalade evet oldu uzun süre ama geçti . Ne zaman geçti hatırlamıyorum 2 buçuk sene oldu artık eskisi gibi uzun sürdü ama yinede 1 yıla yakın
Ebrualtin 5 buçuk aylık kızım hala öyle göbeğini sıkınca sanki uyuşturulmuş gibi hissediyorsun ve 5 yaşında oğlum var onda bile bu tam geçmemişti daha azdı ama eski his gibi değildi bunu Sezeryan olanlardan duyuyorum hep
Prematureannesii Aygul_emir bende hala oluyo 2 buçuk sene geçmesine rağmen sanırım kalıcıymış o ağrılar
Ebrualtin Aygul_emir epidural sezeryansa eğer bi zaman oluyor ağrı bebeğin bezini değiştirirken banyo yatırırken eğilince ağrırdı hep
As1ioz LadyMarmalade evet gobegim dümdüz saten esofmanlarda izim belli oluyor oyle şiş anlamadım normal gecicek diyolar ama bir muayene olsam fena olmaz bekliyorum düzelmiyor
Prematureannesii LadyMarmalade aynen korkulacak bi durum değil geçiyor içiniz rahat olsun 1 sene olması normal karıncalanmanın
LadyMarmalade As1ioz belli olacak kadar şiş olması normal mi bir doktora gözükün enfeks. vs olmasın allah korusun