Ertesi gün hapı kullanıp en az kaç saat emzirilmemesi gerek arkadaşlar bilen var mi 😥
Emine_1245 bnde merk ediyrm bunu
Emine_1245 ella kullanımında bir hafta diye biliyorum ben.
Emine_1245 8saat
Esmataha . Bende ertes var
Mom9 . Teşekkür ederim