Ps06 Oğlum bu aralar çok mız mız gülerken ağlıyor sürekli aglıyor doktora gittik herseyi normal sizlerde durum nasıl acaba 2 yaş sendromu diye düşünüyorum ama daha nisanda iki yaşında olacak
Eminos Ps06 istahsiz sadece 17,5 aylik miz miz bi haldeyse belki dis geliyordur bizim 2 kopek disi geldi 2-3 gun evvel