Merhabalar yine ben
Aslında merak ettiğim o kadar konu var ki. Hiç cevap alamasam da sık sık konu açıyorum. Yine onlardan biri 🙋
Bebeğim benim gibi çok yanan bir çocuk. Eli ayağı hep terli ,vücudu hep sıcak . Asla sıcağa gelemez. Ben de geceleri üstünü hiç ortmem. Ortsem zaten hemen açar. Bunu geçtim uzun kollu şeyleri bile giymek istemiyor. Giydirirsem uyuyamıyor. Bir gün dışarı çıkarttığımız zaman komşum, bacakları açıkken rüzgar alırsa ileride romatizma olabilir, dedi. Bunu duyduğumdan beri çok korkuyorum. Çünkü geceleri uuarken bile kısa kol, kısa şort ile uyur. Siz ne düşünüyorsunuz? Nasıl yapıyorsunuz,benim gibi olan var mi ?