Önceden ayakta sallıyorduk ve son zamanlarda eşimde bende artık tükendik. 2 saat sallıyorduk direniyordu. Sağlıklı uyuyamıyordu ve uzun uykumuz hiç yoktu en uzunu yarım saat. Bir gün dedim ki yaparım ve o azimle sabırla kalkıştım. Kızlar oğlum 6 aylık ve ben 1 ay önce uyku eğitimi vermeyi başardım 😇 tek uyumuyor çok küçük bırakamıyorum ama yanına uzanıyorum benimle oynuyor bi battaniyesi var onunla oynuyor sağa dönüyor sola dönüyor hiç karışmıyorum. En sonunda uykusuzluk ve yorgunluk artıyor bende saçını okşuyorum sırtını kaşıyorum elini tutuyorum sarılıyoruz derken uyuyor. Çok şükür 🤲🏼 Ve ağıtsız yakarışsız bir kere de oldu. Şimdi kendi uykusu gelince uyuduğu için sarsıntı olmadığı için daha huzurlu ve rahat uyuyor. Uyku saatlerimiz de uzadı. Yapabilirsiniz 👍🏼🤲🏼😍