GUBILIK Zmra2474 cok yakın zaman değil de gecen kıs alısveriş yaptım. 2 ay bekledim. Gelmedi gelmedi. İptal ettik :) oncesınde hiç sıkıntı yasamadım lakın satıcı ile alakalı diye dusunuyorum. çin gümrük noktaları+grev + pandemi
Prematureannesii Zmra2474 bende çok istiyodum ama 2 3 ay da gelen hatta gelmeyen var çok çok iyi araştımak lazım satıcısını
bluem covid den once ciok sık alışveriş yapıyordum smdi hic birsey almiyorum çünkü ülkemiz saolsun gümrük vergisi koymuş urun 1tl ise vergi 10 tl aldigina degmiyor eskiden yoktu boyle vergi filan simdi ondanda aliyrlar