[silindi] meraba hanmlar ben 37 gün önce dogum yaptım 2 gündür göbek deliğimin etrafı cok ağrıyo bide göbek deliğimin yarısı içeride yarısı cıkık normal dogum yaptım bu arada
Gokceveada Normal doğumda zorlanmaya ve ıkınmaya bağlı fıtık vs.olmuş olabilir ihmal etmeyin zaten 40kontrolünüz olucak doktor bakar belki genel cerrahiye falan yönlendirir ama inşallah yoktur