Nilkamom benim 3 buçuk aylık kızım var ve doğduğunda göz bebeği titriyordu. Bu titreme geçmez ve görme kaybı olur dedi 3 doktor. Ben esma-ül-hüsna ların hastalıklara çok iyi geldiğini öğrendim ve her gece ellerimi kızımın gözüne koyup ya nur ya habir ya vehhâb isimlerini zikrediyorum 100 defa ve inanır mısınız 3 doktorun geçmez dediği titreme o kadar az kaldı ki kaç gündür fark etmiyorum bile titrediğini çok şükür. Siz de yapın isterseniz inanın faydasını görüyorum ben. Geçmiş olsun.