serebro olmazsa olmaz tek şey meyve süzgeci bence🙈 Philips Avent Wasabi kullanıyorum. Bana hediye geldi ama çok pratik. İmkan varsa alın derim, kolayca satarsınız zaten sonrasında🌸 Blw yaptığım için tabak ve bardak aldım Oioi🌸 Meyve süzgeci weebaby ama önemli olan ucunun file değil silikon olması🌸 Mama sandalyesi ikea🌸 Önlük pek kullanmıyorum, yemek sonrası yıkıyorum zaten ama ikea uzun kolu lastikli olan önlüğü sipariş ettim, bir de oioi düşünüyorum🌸