CerenDeniz Oğlum bugün tam 4 aylık oldu ve rota virüsü aşısı hakkında malesef yeni bilgi sahibi oldum. İlk ve ikinci dozların ne zaman yapılması gerektiği ile alakalı araştırma yaptım aslında ama bilgi kirliliği var internette ve kafamı karıştırmaktan başka bir işe yaramadı. O yüzden bu postu açmak zorunda kaldım. Bebeğim bugün 4. ay standart aşılarını oldu. Rota virüsü aşısı için geç mi kaldım? Bu hafta içerisinde yaptırsam olmaz mı? İlla ilk dozu 3. ayında mı yaptırmalıydım? Ve bugünkü aşılarla birlikte çok fazla gelir mi bebeğime bu hafta rota da yaptırsam?
Deletedmom006 CerenDeniz ben gecen gun doktoruma sordum yaptirayim mi diye. Oda rota yaz gunu daha salgin bence gerek yok dedi. Rotayi vuran hasta olmuyo diye bise yok dedi. Sadece daha hafifletilmis geciriyo dedi. Ben yaptircaktim bu yorum uzerine bekledim dogrusu bizde 3.5 ayligiz.
glsh-akaslan CerenDeniz bize doktoru söylemişti rota aşısını 3. ay da yaptıracakmısınız diye bizde yaptırdık ikinci dozu 5. ayında ama diğer aşılarla ağır gelir mi bilmiyorum doktora danışmanız daha doğru olur
Eylul2018 CerenDeniz 4 aylıkken 2 dozunu yaptırdım ben.. sağlık ocağından veya doktorunuz dam net Bilgi alabilirsiniz ama ağır gelmez. Bizde herhangi bişey oluşmadı açıkçası
Gonul_celen CerenDeniz 2. Ve 4. Ay yada 3. Ay ve 5 ay şeklinden yaptır demişti doktorumuz ama bnce en iyi doktorlar bilir hemen danışın
CerenDeniz [bilinmeyen] 2 doz olan Rotarix marka aşı için ilk dozun en geç 3. ayda yapılması gerektiğini öğrendim şimdi. Diğer marka için net bir cevap bulamadım ama. Araştırmaya devam edeceğim. Teşekkür ederim 🙏