Goksuad 2 aylık bebeğim var . Emzirdikten sonra kalan sütü sağmam gerekiyo mastit olmamak için. Hastane tipi makina kiraladım. Emzirdikten sonra sağmaya çalışıyorum birikmesin diye ama 10 cc 20cc anca çıkıyo bu makinaları kullanmanın bi kuralı mı var ben mi yapamıyorum bi yardımcı olurmusunuz? Kanallar tıkanıyo tekrardan sonra bebeğim emmek istemiyo. Dün yine hiç emmek istemedi ağlaya ağlaya emdi. Bi yandan da adet oldum o da sütün tadı değiştirir dediler. Kafam karmakarışık
Ege35 Goksuad 2 saatte bir emse de emmese de sağ canım kanalların tam açılmamış. O sütü de at buzluğa yada biberonla içir ki sütünün tadını alsın iyice. Bende de var sağma makinası lansinohun eğer alma gücün varsa tavsiye ederim ben ikili olanını kullanıyorum
Sryglg Goksuad Merhaba, kaç dk sağım yapıyorsunuz? Bir de güç ayarı önemli olabilir. Ben Spectra marka kullanmıştım, doğum yaptığım hastanede deneme şansım olmuştu. Memnun kalınca evde de kiraladım. 7.seviyede kullandım, 10-15er dk sağım yapıyordum.
TwinsmomDA Goksuad hastane tipi makine sütü en iyi çıkaran ilk masaj yap ellerinde. sonra sağıma başla düşükten ayardan hızlıya doğru 15 dk sağ 3 saate bir
Goksuad Ege35 mamajoo makinam vardı ama çok acıttığı için hastane tipi kiraladım ameda elite diye güzel bi makina ama ben sisteminimi anlamadım bilmiyorum
Ege35 Goksuad youtube üzerinde videosu vardır belki baktın mı hiç orada birçok şeyin kullanımı video anlatımlı oluyor