Deniz__1509 İki göğsümde de süt kabarcığı oluştu inanılmaz ağrım var can anneler lütfen yardım edin🙏🏼 Ne yapabilirim ?
araskuzumm0918 Deniz__1509 çok can yakıcı😏ben patlatmıştım kendim,dayanabilirseniz yapın,ya da emdikçe patlayacak ,yanlış emzirmeden oldugunu söylemişti dr
Bsecill ozgelin araskuzumm0918 ucu beyaz mı olması gerekiyor bu kabarcığın benimde ucun dibinde bi kabarcık var ama ucu beyaz değil norma meme ucu renginde aşırı acısı ağrısıda yok bu değil midir acaba
ozgelin Patlat canm o an bi rahatlama geliyorki sorma ebelerde patlatmayı öneriyor temiz bi iğne ile hallet
Bulutsevda Merhaba bebeginizi ters pozisyonda emzirin patlicaktir. Yani bebeginizin ayakalari koltuk altinizda olsun. Bide sutyen falan takmayin degdikce acimasi artar