Birpasaninannesi Canbebe ekonomik paket ile jumbo paket arasında fiyat dışında ne fark var acaba ? Bebeğim 3 aylık 4 numara ekonomik kullanıyorum . Bu bile ufak gelmeye başladı normal mi?