Benm kıızmda aşırı düşkğn memeye ama ben aylardır yavaş yavaş azaltarak bırakrııeyoeum. Siz biraz geç kalmışsınız. Tek tek emdiği ana öğünler hesapladım hani keyfi değil gerçekten açlıktan yada uykudan emdiği öğünler. Onlar dışındaki de hep oyaladım yada reddettim. Oyalayamazsam olmayacağını anlattım kalabalık insanların yanında olmaz vs. Sonra yavaş yavaş ana öğünlerde geçtim. Şuan sabah kalkınca, öğlen birde gece uykuya gecerken 3 kez emiyor. Onun dışında asla vermiyorum. Kolay olmadı ağladı saatlerce bağırdı. Hala ağladığı geceler oluyır ama vermiyorum ağlayıp ağlayıp uyuyor. Şimdi gece uykusuna da emsirmeden geçirme aşamasındayım. Ha ben yokken hiç atamıyor muş ama kesene kadar sanırım uğraşacağım.