merhaba arkadaşlar son 1 haftadır bebeğim çok huzursuz sünnet olduktan hemen sonra birden davranışları değişti. Şuan 2 ay 24 günlüğüz. Çok ağlıyor uzanmak istemiyor sürekli beni oturur pozisyonda yada kucakta tutun diyor kendisiyle oynanmak istiyor konuşun benimle diyor ama çok çabuk sıkılıyor yine önceden hiç böyle değildi çok sakin sessiz bir çocuktu. Sürekli elleri ağzında. Ağzından salyaları akıyor yemek yemiyor uykuya çok zor dalıyor daldığındada yarım saat sonra uyanıyor ne olmuş anlamış değilim bazıları dişleri erken çıkacak diyor o yüzden huzursuz diyor böyle bişey yaşayan varmı