Hayırlı geceler anneler bnm safram da irili ufaklı aşırı miktarda taş varmış önceden de post açmıştım bugün tekrar Hastaneye gittim doktor ameliyat olmadan bi süre durabilirsin ama karaciğer enzimlerin yükserse sıkıntı olur dedi başına gelen varsa yazabilir mi acaba bebeğim küçük olduğu için ameliyatı şimdi istemiyorum 🙃