durula bılmıyorum kı canım anne sütüyle beslenenlerde 10 güne kadar normal diye bılıyorum.ama benım kızımın aşırı sancısı oluyordu morarana kadar ağlıyordu yapamadığı ıcın o yüzden kullanmak zorunda kalmıştık uc dört gün sonrasında duzeldı cok şükür karnının üstüne yatırıyorum kakasını yapacağını anladığımda cok rahat yapıyor hergun