Arkadaşlar herkese iyi akşamlar 4 ay 5 günlük oğlum var 1 saattir ara ara sürekli emziriyorum gazini çıkardım altını aldım bırakınca ağlıyor ama ne ağlamak sanki canı yanmış gibi sütüm de çok bu ay 130 gram almış sadece kilo alımı çok düşmüş sizce sütüm faydalı değil mi yetmiyor mu ?