Ilknurutku06 Deletedmom412 Ellone28 Buskat Elis Oozzee PelinDeniz Sizinde damla sonrası bebeginizin kakasi yeşil olduğu oldumu şimdiye kadar normaldi ama az önce yaptı kakasini hafif yeşil gibi.
Mercimek2 Ellone28 biz sab simplex kullamıorz 8 damla gece ystmadn önce veryrm günde 4 defa yazmışlr ama 1defa verym ben biogaida bitkisel mi acaba
Ilknurutku06 Buskat aynen akşam kullandık ilk defa bebeğim daha rahat şimdi. Iki gün öncesine kadar sıkıntımız yoktu ama iki gün çektik . Her bebekte gaz sancısı oluyor sanırım. Ilk bebeğim çok tecrübesizim
Elis Akşamları yatmadan 5 damla olarak tavsiye ediliyor. Kızımın gaz sorununa gerçekten çok iyi geldi 🥺
Oozzee Elis yaa? Ben sabahları aç karnına 5 damla veriyorum???🤷🏻♀️ Eczacımız öyle yazmış üstüne. Ve aynı saatte de olmuyor, kaçta uyanırsa..
mrsoztomurcuk Ilknurutku06 Günde bir kez beş damla olarak veriyorum. Benim de bugün 3. günüm uzun vadede, düzenli kullanımda faydasını görürsün diyorlar. Umarım işe yarar bizde de. Henüz bi fark yok.
Ilknurutku06 mrsoztomurcuk inşallah faydasını görürsünüz. Bizim iki gün önce başlamıştı. Yavrum uyuyamadı bile doğru dürüst şimdi ıyi çok şükür
Zeynep1218 Mercimek2 bio gaia bağırsak düzenleyici olarak geçiyo sab simplexde günde 4 kere 7 damla dedi bizim doktorumuz hatta biogaia alın birlikte kullanın dedi yine alacaz bio gaiayıda inşallah birlikte kullanınca fayda görürüz
Ellone28 Mercimek2 doktor bizede sap simplex ve biogaia yazdı gaz icin sap günde 3 kere 8 damla biogaia günde 1 kere 5 damla onu akşam saatinde sapla peş peşe veeiyorum evet bitkisel
PelinDeniz Denedim ben de bu gaz ilacını ancak barsaklarını tamamen boşalttığı için daha çok yıprandı bebişim bıraktım. Akşamları veriyordum.
PelinDeniz Ilknurutku06 olmadı ama ben ne yersem kakası da o renk alıyor sizin de öyle olabilir mi misal ıspanak ya da sarma yediğimde kakası yeşeriyor. 😊
Zeynep1218 Benim oğlum 2 aylık doğduğu günden beri aşırı gazlı bi bebek kaç kere acile gittik hiç bişey fayda etmiyo doktorumuz bizede bio gaiya önerdi almıştık bi şişe bitirdik ama hiç fayda görmedik açıkcası her bebeğin bünyesi farklı kimine iyi gelen kimine hiç fayda etmiyo nurse harveys metsil kullandım onlarda etki etmedi şimdi sab simplex kullanıyoruz ondanda fayda görmüyoruz ama kullanıyoruz bakalım
Mrymbas Zeynep1218 kehribar kolyesi alıp onu denediniz mi ınstegramda bi hesaptan aldım ben orjinal sanki fayda etmeye başladı gibi bize ama her bebek bir olmaz tabii