25 gun once normal dogum yaptim doktorum tamponu iceride unutmus. İlk dogum oldugu icin bende anlamadim bilmiyorum tabi tamponun oldugunu ve alacagini da soylemedi doktorum normalde hastalarina haber veriyormus bana hatirlatin kontrolde diye ama bana soylemeyi unutmus. Ben 18 gun resmen kivrandim oturamiyorum kalkamiyorum yuruyemiyorum egilip kalkamiyorum aci icindeyim resmen gazli bez oldugu icin tahris ediyo surekli ve gelen lohusa kanimi da tikiyo gazli bez icimde simsiyah olmustu kan yuzunden ve o kadar kotu kokuyordu ki disaridan bile hissediliyodu koku hastaneye gittim doktoruma cok aciyo cok koku var diye bakti idrar yolu enfeksiyonu dedi yani 2. Kere kontrole gitmeme ragmen bakmadi vajinaya ve anlamadi da sonradan ben aynadan bakinca gordum mesaj attim bu dikis degil ne bu diye oyle aklina geldi doktorun unutmusum cok uzuldum dedi. Evde cikardim tamponu o kadar korkunc bi durum ki aglaya aglaya cikardim kanim normale dondu diger gun hastaneye cagirdi gittim bakti cok sukur enfeksiyon vs yoktu yoksa bu konu mahkemelere kadar giderdi yani doktorunuzu gercekten iyi secin😖