Oge uyurken, yanında olmadığınızda takmamanız gerekiyor. Her boncuğun arasında düğüm vardır muhtemelen ama koparsa 1 tanesini bile yutması riskli. Boğulma riski de var ayrıca. Ben sürekli tak çıkar yapmaktan sıkıldığım için kullanamamıştım. Bir de doktor salyasında morfin benzeri bir madde vardır o ona iyi gelir demişti. Ben de bedeninin dengesini bozmak istemedim açıkçası salyayı baskılayarak. 😔