Kzılar bebegım 4 aylık aptamil kullanıyorduk degıstırmek ıstedım mamayı çok köpürüyor dıye sma aldık 2 gün önce çocuğum övmek ıstemıyo kokusu çok agır kusmayan çocuğum kusuyo bebeklerim tadını sevdıgı veya öyle sormayım kokusu ağır olmayan hemde besleyici formül bebek sütü öneriniz varmı