Kızlar en fazla 37 oluyor zıbınla tutuyorum evde calpol verdim 2.5 saat önce ama bedeni kafası özellikle çok sıcak ama ölçümde 37 en fazla çıkıyor emziriyorum sürekli ama korkuyorum babası kucakta durmasın daha sıcaklamasın diye biraz oynadı bir anda titremeye başladı elleri normalde biberonu görünce titrer heyecandan elleri böyle aynı öyle yapıyor hemen aldım emzirdim ama çok korktum kızlar bu 4. Ay aşısı ateşi ne kadar sürer geçen karma aşısında hiç ateşlenmedi napıcamı da bilmiyorum 😔