İyi akşamlar hanımlar oğlum bir kaç gündür isaldi ve ateşi vardı .doktora gittik tabi tahlilleri temiz çıktı fakat şuan evet sıvı değil kakası ama bir kaşık bir şey yese dahi altına yapıyor günde en az on bez degistiyorum varmıdır bu durumu yaşayan yarın tahlilleri başka doktora da gosteregim ama sizlerden de bilgi almak istiyorum umarım yardımcı olacak birisi çıkar 🥺