idillinamom Boncuk25 Biz kış bebeğiyiz. Doktorumuz 1 yaşını geçince kış bitene dek kullanmamızı önerdi
idil1990 Boncuk25 banada doktorum herkez bir yas diyor ama aslinda iki yasa kadar kullanilmali dedi bende kullanmayi duusnuyorum.
iraz90 Boncuk25 saglik ocagi yasina kadar veriyormus baska vermiyormus zaten ben kendim aliyordum doktora sordum 1.5 yasina kadar devam dedi