Sret bizde ayniydik 2 bucuk ay cektik nerdeyse gazi vardir buyuk ihtimal gaz damlasi deneyin her damla her bebege iyi gelmiyo yani deneyerek bulacaksiniz biz biogaia nurse harveys ve en son sab simplex kullandik ve careyi onda bulduk kizim onunla rahatliyordu. Bebek hareketlendikce zaten gazini atmaya basliyo kendi ama sizin daha var ins tez zaman da gecer bide acaba karni doymuyo olabilir mi