DenizAlpinAnnesi geçen burda sizn gbi aynı soruyu soran biri vardı , baya linçlemişlerdi . Gayet normalmiş tüylü olması ,ama normal bi şeklde anlatmamışlardı arkadaşa . Biz yeni anneler olarak çocuğumuz için en ince ayrıntıya dikkat ediyoruz , 2. Veya 3. Çocuğu olanlarda bizle dalga geçmek için fırsat kolluyor . Ay burda içimi döktüm canım kusura bakma ,normalmiş yani baya kişi aynı şeyi yazmıştı 😊ince ince sarı tüyler dimi