Busssss BaharBilgin evet aptamil, sma ve reçeteli doktorun verdiği mama üçünde de aynı ağlıyor sürekli sanki zehir veriyormuşuz casına
Busssss Biberonum ucunu sokuyoruz ağzını bile kapatmıyor hiç diliyle itiyor halbuki ilk doğduğunda biberon kabul etmişti doktor mama desteği yap dedi ama almıyor kesinlikle
Ekinciela Busssss aynı sıkıntıyı yaşıyorum bebeğim iki aylık olacak bir anda mamayı kesti içmek istemiyor dakikalarca ağlıyor sütüm de az ne yapıcam bilmiyorum
DRn_gunes_11 Aynı sorun bende çAresiz hissediyorum kendimi😞 asla biberon almır içine anne sütü bile denedim